Ogłoszenie może nie być aktualne
Ogłoszenie zostało dodane bardzo dawno temu i może nie być aktualne
Typ oferty: Sprzedam/Oferuję
Wóz przeładowczy służy do transportu zboża oraz kukurydzy - od kombajnów do samochodów
z równoczesnym ważeniem. Dzięki szybkiemu przeładunkowi, bez konieczności dojazdu kombajnów do samochodów wozy te umożliwiają zaoszczędzenie do 30% czasu pracujących kombajnów.
Transport ziarna jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o wydajności kombajnu. Zazwyczaj bywa różnie - gdy odległość z pola do np. magazynu jest duża, a środków transportu nie ma wiele, zdarzają się przestoje związane z transportem. A że godziny pracy kombajnu, także w czasie przestojów, są bardzo wysokie, skutki opóźnień mogą być odczuwalne dla kieszeni rolnika.
Wóz przeładowczy Pronar pozwala zapomnieć o kłopotach z przeładunkiem. Jeden środek transportu wystarczy - jadący obok kombajnu wóz przeładowczy, o pojemności aż 25m3, zważy
i przeładuje ziarno lub kukurydzę bez niepotrzebnych przestojów i dojazdów kombajnu do samochodów.
Wóz przeładowczy Pronar to zupełnie nowe rozwiązanie techniczne, które znakomicie sprawdzi się w gospodarstwach rolnych.
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
Dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg
Ładowność: 15300 kg
Masa własna: 7700 kg
Pojemność ładunkowa: 28 m3
Wydajność rozładunku: 200 - 400 t/h
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 6015 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2492 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 9142/2900/3645 mm
Wysokość ścian skrzyni: 1440+340 mm
Grubość blachy podłogi/ścian/nadstaw: 4/4/3 mm
Wysokość załadunkowa górnej krawędzi skrzyni od podłoża: 3400 mm
Rozstaw kół: 2200 mm
Zawieszenie: Tandem na resorach parabolicznych z biernym układem skrętu.
Obciążenie oka dyszla: 3000 kg
Rozmiar ogumienia: 700/50-26,5
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 165/121,3 KM/kW
Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany:
(Średnica/Długość/Wysokość do krawędzi otworu wysypowego) 430 mm/5170 mm/4550-4850 mm
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
* Dyszel sztywny, zintegrowany z ramą
* Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
* Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
* Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z osią tylną kierowaną biernie
* Instalacja hydrauliczna blokowania skrętu kół przy jeździe do tyłu
* Hamulce bębnowe o wymiarach 400x140
* Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
* Postojowy hamulec ręczny z korbą
* Dwusegmentowy przenośnik przedni rozkładany hydraulicznie
* Hydrauliczna blokada bezpieczeństwa mechanizmu rozkładania przenośnika przedniego
* Skrzynia skorupowa z 6-cio punktowym podparciem
* Profilowane ściany skrzyni z dodatkowymi usztywnieniami
* Cztery otwory rewizyjne do oczyszczania skrzyni
* Otwór rewizyjny do oczyszczania skrzyni sterowany hydraulicznie
* Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni
* Podwójny przenośnik podłogowy
* Dwustopniowa regulacja prędkości posuwu przenośników podłogowych
* Błotniki metalowe osłaniające koła
* Składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
* Kliny podporowe kół
* Instalacja oświetlenia
* Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe
* Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000
* Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
* Zaczep dyszla sztywny z pow. kulową K80mm
* Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
* Jednoprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa z ręcznym regulatorem
* Instalacja hamulcowa hydrauliczna
* 6-cio punktowy system wagowy z wyświetlaczem LCD
* Elastyczna rura zsypowa
* Balkon, plandeka rolowana ze stelażem
* Koło zapasowe + rozwiń
Wyświetleń: 1001
Dodano: 06 Grudzień 2011
Inne ogłoszenia tego użykownika