KUBOTA m108s traktor, ciągnik rolniczy
Ogłoszenie może nie być aktualne
Ogłoszenie zostało dodane bardzo dawno temu i może nie być aktualne
Typ oferty: Sprzedam/Oferuję
Premium Trade - NOWE Maszyny Rolnicze posiada w stałej ofercie m.in.:
NOWY Ciągnik Traktor m108s firmy KUBOTA
Zobacz i Sprawdź sam że nasze Ciągniki są:
100% Japońskim produktem bardzo wysokiej jakości wykonania,
+
Objęte Gwarancją 24 miesięczną,
+
Objęte serwisem Gwarancyjny i Pogwarancyjny,
+
z 2010 roku produkcji,
+
Bogato Wyposażone w standardzie,
+r/>Dlaczego Japońskie Ciągniki ?
Skonstruowane są na innowacyjnym systemie kierowniczym oferującym Najmniejszy na świecie promień skrętu w tej klasie,
+
Legendarna, drobiazgowa i wysoka jakość wykonania,
+
Najniższy poziom spalania w tej klasie,
+
Bezproblemowa dostępność ciągników,
Ciągnik M108S to idealny wybór dla gospodarstw o różnorodnym charakterze pracy. Jest to uniwersalna jednostka, która z pewnością podoła wszelkim zadaniom, z jakimi spotyka się polski rolnik. Przy projektowaniu tego modelu konstruktorzy postawili na jakość i nowoczesność, co sprawia, że ciągnik jest komfortowy, prosty w obsłudze, wszechstronny i oszczędny.
Silnik o mocy 108,5 KM z elektronicznie sterowanym systemem wtrysku typu „Common Rail” spełnia najnowsze normy emisji spalin EURO IIIA. Jest to czterocylindrowa jednostka, 16-to zaworowa ze wspomnianym już bardzo nowoczesnym systemem wtrysku paliwa, z turbosprężarką i chłodnicą między stopniową „Intercooler”. Dzięki zastosowaniu tej technologii uzyskano większą moc oraz moment obrotowy w porównaniu z modelem poprzednim, czyli M105S.
Łatwość obsługi zapewnia użytkownikowi ergonomiczna kabina oraz doskonały układ dźwigni sterujących pracą ciągnika. Przy kierownicy znajduje się dźwignia rewersu hydraulicznego, czyli funkcji przełączania jazdy przód/tył bez potrzeby wciskania sprzęgła. Na dźwigni zmiany biegów znajduje się przycisk włączający półbiegi, co pozwala na bardzo szybką reakcję, w momencie nagłych wzrostów obciążenia.
Ciągnik wyposażony jest w funkcję elektrohydraulicznego załączania/rozłączania przedniego napędu podczas jazdy. Funkcja hamowania na cztery koła realizowana jest przez automatyczne załączenie przedniego napędu. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz wskazuje aktualną prędkość jazdy, ilość przepracowanych motogodzin jak również obroty wałka odbioru mocy.
Wałek odbioru mocy wyposażony jest w tryb ekonomiczny, który przy pracy z maszynami o małym zapotrzebowaniu mocy pozwala na bardzo ekonomiczną pracę. Jako opcję ciągnik może być wyposażony w WOM o prędkościach 540/1000 obr/min.
W pełni synchronizowana mechaniczna skrzynia biegów o 32 przełożeniach w każdym kierunku zapewni odpowiednią prędkość jazdy dla każdej pracy. Opcjonalnie ciągnik wyposażony może być w dodatkowe biegi pełzające o prędkości od 300m/h i w tej wersji będzie dysponować 48 biegami w każdym kierunku..
Przy produkcji tego ciągnika zastosowano najbardziej trwałe rozwiązania takie jak hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie, sprzęgło główne oraz sprzęgło WOM w wykonaniu mokrym również sterowanym hydraulicznie, przekładnie stożkowe do napędu przednich kół umożliwiające pełne przekazanie mocy przy maksymalnym kącie skrętu. Dzięki tym rozwiązaniom z pewnością zaoszczędzicie Państwo na eksploatacji ciągnika w dłuższym okresie czasu.
Rozwiązania dla trwałości, niezawodności i komfortu
Wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie, sprzęgło główne i sprzęgło WOM (zapewnia dużą precyzję oraz trwałość)
*
Niezależny tylny WOM o prędkościach 540 i 540E (tryb ekonomiczny przy mniejszej prędkości obrotowej silnika )
*
Podnośnik z trzypunktowym układem zawieszenia o udźwigu 4t z możliwością regulacji pozycyjnej, siłowej oraz mieszanej
*
Nowe, ulepszone światła halogenowe
*
Duże teleskopowe lusterka boczne
*
Układ pneumatyczny hamowania przyczep 1 i 2 obwodowy
*
Zaczep transportowy i rolniczy (jako opcja również automatyczny)
*
Obciążniki Przednie dociążające ciągnik (568kg)
Dane Techniczne dla:
KUBOTA M108S
SILNIK
Silnik
V3800-DT-TI-CRS
Rodzaj
16V z common rail z turbodoładowaniem i intercooler'em
Moc nominalna silnika wg SAE
79.8KW (108,5 KM)/ przy 2600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
366 Nm /przy 1500 obr./min
Całkowita pojemność skokowa
3769 cm3
Liczba cylindrów 4
Filtr powietrza suchy, z podwójnym wkładem
Zmiana kierunku jazdy (bieg do przodu/wsteczny)
System hydraulic- Shuttle (rewers hydrauliczny)
Ilość biegów (F/R) F32/R32 (opcja F48/R48 z pełzającymi)
Główna zmiana biegów w pełni synchronizowana z półbiegami
Prędkość jazdy do przodu (km/h) 1,67 - 38,64 (min. 0,30 z biegami pełzającymi)
Prędkość jazdy do tyłu (km/h) 1,53 - 38,97 (min. 0,30 z biegami pełzajacymi)
Typ sprzęgła
wielotarczowe sprzęgło mokre
Typ hamulca
wielotarczowy hamulec mokry
Załączanie napędu przedniego
elektrohydrauliczne (podczas jazdy)
Hamowanie na cztery koła TAK - poprzez automatyczne załączenie przedniego napędu
Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego (F/R) STD / STD
System napędu na 4 koła (4WD) przekładnia zębata stożkowa (kątowa)
Typ sprzęgła systemu 4WD wielotarczowe hydrauliczne mokre, z hamulcem
WOM niezależny, wielotarczowe hydrauliczne sprzęgło mokre, z hamulcem
Prędkość obrotowa (obr/min) 540/540E (opcja 540/1000 obr./min)
Wydajność pompy (zaczep 3-punktowy) 65 l/min
Udźwig podnośnika 4000 kg
Układ sterowania Regulacja siłowa, pozycyjna, mieszana, szybkości reakcji i położenie mieszane
Układ kierowniczy Hydrostatyczny (pompa hydrauliczna 47,5 l/min)
Typ dolnego łącznika standardowy
Min. prześwit pod pojazdem 435
Masa bez obciążników 4060
Obciązniki przednie (568 kg) STD
Zaczep transportowy i rolniczy STD
Błotniki przednie; poszerzenia błotników tylnych STD
Pneumatyczny układ hamowania przyczep STD
Wszystkie podane ceny są cenami z podatkiem VAT
Kontakt:
Tel.: 695-900-330
Premium Trade Sp. z o. o.
Kozenin 53D
26-332 Sławno
* Gotówka, Raty 3 x 0 %, Dostawa do Klienta cała Polska w 48h * + rozwiń
Zdjęcia
Wyświetleń: 1935
Dodano: 25 Listopad 2011